Sunday, February 22, 2009

Don't we talk at home? 家で会話しないの?


Avram, thank you very much for telling people about me in your longest blog.  Probably they can wonder if we talk to each other at home.

Here's my quick response.
I don't know even the word "feminine wiles".  How did I do it to him then?  Avram can say I was charming to him at that time, hehehehe:)

When Avram saved my life at the beach on our first date, I was tired from surviving the rough waves.  He looked like a prince on a white horse. 

We have never argued or fought since we met.  Who imagined we do them in our blogs?  Technology sometimes messes up people's lives.

Avram, I'm still okay.  I will cook for you today.  Don't worry.

アブちゃん、あなたの1番長いブログの中でわたしのことを書いてくれてありがとう。多分、みんな私たちが家で会話してないんじゃないかときっと不思議に思っているはず。

アブちゃんのブログに対抗して
私はfeminine wilesという言葉すら知らないのに、どうやって彼に女性らしいモーションをかけられるでしょう?アブちゃんは正直に私が魅力的だったと言えばいいのに。

アブちゃんが初めてのデートで私の命を助けたとき、私は強い波から逃れるのに疲れ果てていたから、彼が白馬に乗った王子様に見えました。

私たちは出会ってから1度も言い争いや喧嘩をしたことがありません。誰が今頃になってそれをブログ内でするなんて想像したでしょう?技術の進歩というのは人の人生をもまた惑わせるものです。

アブちゃん、まだ大丈夫。今日はまだ料理してあげるつもりだから、今のところ心配しないで。

No comments: